Geen Rotary Santarun in 2023

In 2023 organiseren de Westlandse Rotaryclubs geen Santarun in het Westland. We zien jullie graag weer in 2024!

Wat is de Rotary Santarun?

Dat is wandelen of hardlopen, verkleed als kerstman, voor het goede doel. Met verschillende afstanden, 2,5 of 5 kilometer. Geschikt voor iedereen, voor jong en oud. Georganiseerd door de Rotaryclubs Het Westland en Westland Polanen en gehouden op zaterdag 10 december in ‘s-Gravenzande.

Ook deze vierde editie van de Rotary Santarun belooft weer een vrolijk evenement te worden! En voor jong en oud. Honderden kinderen en hun ouders, opa’s, tantes, juffen en meesters, allemaal met een rood kerstpak aan, lopen voor de lol én voor de leuke sfeer een rondje van 2,5 km door het oude centrum van ’s Gravenzande. En daarmee steunen ze ook nog eens een goed doel!

Hoe werkt de Rotary Santarun?

Voor € 15,- (volwassenen) of € 5,- (kinderen) per persoon kan iedereen deelnemen. Daarvoor krijgen alle deelnemers een echt kerstmannenpak dat ze na afloop mogen houden, een rugnummer en uiteraard een echte Rotary Santarun medaille. Alle informatie staat op deze website, waar je ook direct kunt inschrijven!

Wie lopen de Rotary Santarun?

Iedereen uit het Westland natuurlijk! Wandelend, rennend of aanmoedigend! Alle sportverenigingen, basisscholen en middelbare scholen uit alle kernen van de gemeente worden uitgenodigd om aan de Rotary Santarun mee te doen.